Teczki i książki na korespondencję, kroniki

Nowe produkty

Promocje

Teczki i książki na korespondencję, kroniki

Idealne biuro to takie, w którym zawsze panuje porządek, a wszelkie pisma i faktury są w zasięgu ręki. Niestety w nawale pracy i codziennych obowiązków trudno jest utrzymać taki stan rzeczy. Warto jednak zrobić wszystko, aby gromadzone przez nas dokumenty były przechowywane w sposób konsekwentny i planowy. Pomogą Ci w tym teczki, książki na kore...

Idealne biuro to takie, w którym zawsze panuje porządek, a wszelkie pisma i faktury są w zasięgu ręki. Niestety w nawale pracy i codziennych obowiązków trudno jest utrzymać taki stan rzeczy. Warto jednak zrobić wszystko, aby gromadzone przez nas dokumenty były przechowywane w sposób konsekwentny i planowy. Pomogą Ci w tym teczki, książki na korespondencję oraz kroniki.

Więcej

Teczki i książki na korespondencję, kroniki  Jest 109 produktów.

na stronę
Pokazuje 1 - 54 z 109 elementów
Pokazuje 1 - 54 z 109 elementów

Codzienny porządek - teczki na dokumenty

Przechowywanie i archiwizowanie rozmaitych dokumentów to codzienność w wielu sekretariatach. Można zatem powiedzieć, że eleganckie teczki na dokumenty to przedmiot niezbędny w każdym biurze. Ułatwiają one nie tylko segregowanie dokumentów, ale także ich grupowanie i w razie potrzeby znalezienie konkretnego egzemplarza. Twarda okładka wykonana z okleiny doskonale chroni zawartość teczki. Może także służyć jako podkładka podczas składania podpisów.

Książki na korespondencje pod ręką

Prowadząc własny biznes, warto zadbać o kompletowanie wszystkich dokumentów. Dotyczy to także prowadzonej korespondencji. Wszelkie kontrakty i faktury należy zgromadzić w jednym miejscu, aby w razie potrzeby móc łatwo do nich sięgnąć. Książki na korespondencję pozwolą na wygodny przegląd zawartości. Wszystkie dokumenty w formacie A4 wymagające podpisu, będziesz mógł od teraz przechowywać w teczce wykonanej z twardego i odpornego na rozerwanie kartonu. Przy pomocy tasiemki zaznaczysz pisma, które należy podpisać priorytetowo.

Przydatne kroniki

Każda firma powinna prowadzić swoją księgę inwentarzową lub kancelaryjną. Zapisywanie w nich wszelkich danych finansowo-księgowych pozwoli uniknąć wielu nieprzewidzianych sytuacji.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego. W naszym katalogu produktów znajdziesz nie tylko teczki na dokumenty, książki na korespondencję oraz kroniki, ale także inne artykuły biurowe.