Kategorie

Najczęściej kupowane

Promocje

Materiały biurowe do kancelarii notarialnych - lista zakupów

Materiały biurowe do kancelarii notarialnych - lista zakupów

Prowadzenie kancelarii notarialnej wymaga stosowania się do określonych reguł i zasad, często pochodzących z kodeksów i ustaw. Profesjonalizm w pracy notariusza to podstawa, jeśli zależy mu na zaufaniu klientów. Aby o nie dbać, fachowe podejście musi być widoczne nie tylko podczas wykonywania obowiązków, ale też przy spotkaniach w kancelarii. Przedstawiamy listę zakupów z materiałami biurowymi do kancelarii notarialnych – dzięki nim będziesz prezentować się jeszcze lepiej.

Eleganckie długopisy dla klientów

Klienci, odwiedzając kancelarię notarialną, zazwyczaj mają za zadanie złożyć podpis pod jakimś aktem, ale nie zawracają sobie głowy tym, by brać ze sobą długopis - o ten detal powinien zadbać notariusz. Jeśli zależy Ci na profesjonalnej kancelarii w każdym detalu, zaopatrz się w ładne, eleganckie długopisy, najlepiej o niebieskim wkładzie - czarne nie będą odznaczać się na oryginalnym dokumencie po zrobieniu jego kopii.

Pióro dla notariusza

Wieczne pióro to klasyczny i niezwykle szykowny gadżet dla każdego notariusza. Obok woskowej pieczęci, wydaje się nieodłącznym elementem pracy, a nawet pewnym symbolem. Aby jeszcze uatrakcyjnić jego wygląd, można zlecić grawerunek z imieniem i nazwiskiem lub nazwą kancelarii.

Teczki do aktów notarialnych

Podpisywanie aktów notarialnych to codzienne zadania, dlatego dobrze jest się zaopatrzyć w teczki do aktów notarialnych sygnowane polskim orzełkiem i nazwą kancelarii. Dzięki takim drobiazgom zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Koperty personalizowane

Podobnie jak na teczkach do aktów notarialnych, tak i na kopertach mogą znaleźć się dane kancelarii, dzięki czemu klient nie tylko od razu będzie wiedział, od kogo otrzymał list, ale też nasze nazwisko zapadnie mu w pamięć - jest to zatem pewien chwyt marketingowy.

Wizytówki

Podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa jest reklama, a jednym z jej sposobów jest wydrukowanie wizytówek i przekazywanie ich podczas spotkań z klientami czy kontrahentami. Takie wizytówki można też zostawiać w miejscach, w których pojawić się mogą potencjalni klienci. Ważne, żeby były wykonane z dobrej jakości papieru, aby były czytelne i zawierały jedynie najważniejsze informacje.

Koszulki, obwoluty i ofertówki

Przydadzą się nie tylko przy archiwizowaniu i segregowaniu dokumentów, ale także podczas przekazywania tych dokumentów oraz ich kopii klientom. Dzięki nim zachowamy estetyczny, nienaganny wygląd kartek przez dłuższy czas, bez obawy o ich pogięcie czy przypadkowe zabrudzenie.

Teczki i segregatory

Przyjmując wielu klientów, dokumenty, które przechowywane są w kancelariach notarialnych łatwo zapodziać czy zgubić, ale to też oznacza, że bardzo trudno jest znaleźć konkretną sprawę od razu. Pomocne tu będzie przechowywanie wszystkich akt w osobnych teczkach lub segregatorach i posegregowanie ich w specjalnym pomieszczeniu, szafie lub regale według alfabetu.

Pieczątka

Notariusz może używać pieczątki albo papieru ze swoimi danymi. Jeśli wolimy wybrać pieczątkę, to powinna ona w swej treści zawierać: imię (imiona) i nazwisko, tytuł zawodowy i adres kancelarii. Ponadto, można tam zamieścić także numer telefonu, NIP, adres email oraz numer rachunku bankowego.

Mamy nadzieję, że nasza lista zakupów pomoże w podstawowym wyposażaniu kancelarii notarialnej, a jej ostateczny wygląd zostanie dopełniony najważniejszymi materiałami biurowymi.