Kategorie

Najczęściej kupowane

Promocje

Organizacja miejsca na biurko - akcesoria biurowe, które ułatwią utrzymanie porządku

Organizacja miejsca na biurko - akcesoria biurowe, które ułatwią utrzymanie porządku

Nic nie przeszkadza w pracy bardziej, niż walające się wszędzie spinacze, zagubione długopisy i zalane kawą dokumenty. Mimo wyczerpującej pracy, od czasu do czasu warto zadbać o ład na naszym biurku. Organizując przestrzeń w biurze, warto wspomóc się kilkoma akcesoriami, które pomogą nam zadbać o porządek w naszym miejscu pracy. Sprawdźmy, jakie przybory biurowe będą do tego najlepsze. 

Odpowiedni organizer

Już sama nazwa podpowiada nam o przeznaczeniu tego przedmiotu. Z jego pomocą posegregujemy nasze długopisy i ołówki. Przechowamy w nim również rozmaite drobiazgi, które do tej pory zajmowały cenne miejsce na Twoim blacie. Flamastry, linijki, zakreślacze – miejsca powinno starczyć na wszystko. Jego funkcję pełnić może nawet zwykły kubek, jednak najlepiej do tego zadania sprawdzi się pojemnik z wieloma przegródkami. Dobrym rozwiązaniem jest organizer zamykany. Świetnie sprawdza się w przypadku pracy w delegacji lub w domu.

Segregatory i koszulki

Dokumenty umieszczone w koszulkach, mogą zostać włożone do segregatora i w bezpieczny sposób przechowywane na półkach lub w szufladzie. Oznaczone i skatalogowane, staną się częścią naszego małego archiwum. Twarda okładka segregatora uchroni cenną zawartość, a mechanizm pozwoli na wyjęcie potrzebnych w danym momencie pism. Tak przygotowane koszulki z dokumentami  możemy spakować do teczki i zabrać ze sobą na spotkanie.

Pudełka dla porządku

Łatwy i tani sposób na schowanie niepotrzebnych przedmiotów. Kilka tekturowych pudełek powinno załatwić sprawę walających się w okolicy Twojego centrum dowodzenia przedmiotów. Bez większych przeszkód umieścimy w ich książki, pamiątki, a nawet stary komputer lub inne akcesoria biurowe, z których już nie korzystamy. Umieszczone na półce lub szafie nie będą rzucać się w oczy, a jednocześnie zawsze będą w zasięgu naszej ręki. Na rynku bez przeszkód znajdziemy kartonowe pudła do samodzielnego złożenia.

Tablica korkowa

Dobra organizacja to nie tylko porządek, to także przemyślany plan działania. Umieszczona w centralnym miejscu pomieszczenia tablica sprawi, że już nigdy nie zapomnisz o terminie wykonania zlecenia lub zbliżających się urodzinach współpracownika. Do zamieszczenia na niej notatek użyć możesz pinesek lub szpilek, które później bez trudu wyjmiesz. Tablica korkowa sprawdzi się idealnie w połączeniu z kolorowymi karteczkami. Zwrócą one Twoją uwagę i wprowadzą trochę życia do biało-czarnej przestrzeni firmy.  

Podkładka pod biurko

Przezroczysta podkładka wykonana z foli nie tylko uchroni Twoje meble. Możesz pod nią schować kilka projektów, nad którymi aktualnie pracujesz lub gotowe pisma, które chcesz zawsze mieć w zasięgu wzroku. Chroniąc powierzchnię biurka przed zarysowaniami, możesz jednocześnie dbać o utrzymywanie czystości.

Wymienione akcesoria, nie tylko pomogą Ci zaprowadzić porządek na Twoim biurko, ale także pozwolą zachować ten stan na dłużej.